Kategorie e-shopu

Zasilání novinek

Jak nakupovat v našem e-shopu

Úvodní slovo

Patříme ke špičkám na trhu a nabízíme našim zákazníkům lidský přístup. Naše produkty zákazníci hodnotí vysokým stupněm kvality. Jsme dealeři mnoho světových prodejců, proto nabízíme nejlevnější  nasmlouvané ceny a nejvýhodnější podporu produktů.

Objednávky

Objednávky zboží učiněné prostřednictvím našeho virtuálního obchodu jsou závazné dle našich obchodních podmínek. Po odeslání objednávky bude zákazník informován o rekapitulaci objednáného zboží na uvedenou elektronickou adresu, tj. e-mail. Následně bude zákazník naším obchodníkem informovaný ohledně přijetí závazné objednávky.

Ceny jsou platné tak, jak jsou uvedeny v internetovém obchodě. Pokud byla např. z důvodu administrativní či technické chyby u zboží uvedena u objednaného zboží chybná cena, bude na toto zákazník upozorněn emailem. Současně objednávka není považována za závaznou, dokud jí zákazník nepotvrdí s aktuální cenou, vč. dopravy.

Objednávky ze zahraničí

Při zasílání zboží do zahraničí budou vždy konkrétní obchodní podmínky upřesněny v potvrzení objednávky dodavatele. Zásilky do zahraničí (mimo Slovensko), nelze zasílat na dobírku. Zboží je zasíláno nejdříve v den připsání částky na účet (platba možná přes Pay Pal nebo Western Union).

Voucher (slevový kupón)
Slevový kupón dále jen "voucher" může zákazník obdržet na základě rozhodnutí vedení marketingového oddělení eshopu.
Vedení marketingového oddělení eshopu si vyhrazuje plně právo na vytváření pravidel přidělování a samotné přidělování
voucherů a nelze jej nijak ovlivnit zákazníkem a ani jej vymáhat soudní cestou. Eshop si také vyhrazuje právo kdykoliv
tyto vouchery deaktivovat (zakázat, zrušit), ať už pro jednotlivé zákazníky nebo kompletně na celém internetovém obchodě.
Použítí a platnost voucheru
Jestliže zákazník obdrží při objednávce voucher, je platný na jakýkoliv další nákup (nutno vytvořit novou objednávku) vybraného zboží ode dne vydání až po dobu
30 kalendářních dnů, pokud není uvedeno jinak. "Vybraným zbožím" pro uplatnění voucheru se rozumí zboží, které bylo eshopem zákazníkovi označeno jako
zboží akční a byl s ním seznámen na základě informací zaslaných v e-mailové komunikaci, popř. telefonicky. Vouchery jsou použitelné pouze jedenkrát a
po uplynutí doby platnosti (i v případě nevyužití zákazníkem), jsou již neplatné.
Zákaznikem obdržený voucher je pouze v elektronické podobě (není-li uvedeno jinak), to jest kód voucheru např. V122501, který zákazník zadá při nové objednávce
na kartě košík do kolonky "Kód slevového kupónu". Poté, v případě, že je kód platný se zákazníkovi zobrazí na kartě košík v celkovém přehledu objednávky výše
slevy a její odečtění z původní hodnoty zboží. Jestliže je objednávka nebo jednotlivé zboží s uplatněným voucherem zrušena ze strany zákazníka, je voucher již
pro další nákup nepoužitelný. V případě zrušení objednávky ze strany prodejce (eshopu), má zákazník právo požádat o vygenerování nového voucheru. Ten může být
zákazníkovi poskytnut na základě rozhodnutí vedení marketingového oddělení eshopu.

Dodání zboží

Zboží je zákazníkovi odesíláno dle výběru dopravce při objednávání zboží. Doba dodání plně závisí na přepravních podmínkách daného dopravce. Poštovné a balné je připočítáno k ceně objednávaného zboží dle sazeb. Pokud se ceny liší, budete před odesláním zboží informování s nutností odsouhlašení ze strany objednavatele.

Objednávky jsou zpravidla internetovým obchodem zpracovány co možná v nejkratším termínu, zpravidla v den přijetí objednávky.

Doba dodání zásilky dle dopravce

Česká pošta - doporučená zásilka

Objednávky jsou zpravidla zpracovány internetovým obchodem (eshopem) ještě tentýž den a pokud to situace dovoluje, jsou taktéž ještě tentýž nebo následující den předány dopravci, v tomto případě Česká pošta. Dle přepravních podmínek České pošty, může trvat doručení zásilky 2-3 pracovní dny (v rámci ČR). V praxi však máme zkušenost, že jsou doporučené zásilky doručovány již následující pracovní den ode dne podání, avšak nelze to zaručit. V případě, že adresát není v době dodání zastižen, je zásilka automaticky uložena na poště pro danou lokalitu a adresátovi je toto dopravcem oznámeno. Doba uložení zásilky na poště pro vyzvednutí je 7-14 dnů.

Doba dodání zásilek do zahraničí (včetně Slovenska) je individuální a plně závisí na přepravních podmínkách dopravce v dané zemi.

Česká pošta - Balík do ruky

Objednávky jsou zpravidla zpracovány internetovým obchodem (eshopem) ještě tentýž den a pokud to situace dovoluje, jsou taktéž ještě tentýž nebo následující den předány dopravci, v tomto případě Česká pošta. V případě, že adresát není v době dodání zastižen, je zásilka automaticky uložena na poště pro danou lokalitu a adresátovi je toto dopravcem oznámeno. Doba uložení zásilky na poště pro vyzvednutí je 7-14 dnů.

Česká pošta - Balík na poštu

Objednávky jsou zpravidla zpracovány internetovým obchodem (eshopem) ještě tentýž den a pokud to situace dovoluje, jsou taktéž ještě tentýž nebo následující den předány dopravci, v tomto případě Česká pošta. Dle přepravních podmínek České pošty jsou zásilky uloženy následující pracovní den na adresní poště. Doba uložení zásilky na poště pro vyzvednutí je 7-14 dnů.

POZOR! Při volbě tohoto způsobu dopravy je nutno v objednávce správně zadat adresu pošty kam se má zásilka doručit a je vyžádováno platné telefonní (mobilní) číslo.

V případě, že adresát není v době dodání zastižen a nelze jej ani kontaktovat, je zásilka automaticky uložena na poště pro danou lokalitu a adresátovi je toto dopravcem oznámeno. Doba uložení zásilky na poště pro vyzvednutí je 7-14 dnů.

PPL přeprava

Objednávky jsou zpravidla zpracovány internetovým obchodem (eshopem) ještě tentýž den a pokud to situace dovoluje, jsou taktéž ještě tentýž nebo následující den předány dopravci, v tomto případě PPL přeprava. Dle přepravních podmínek PPL přepravy jsou zásilky doručovány následující pracovní den, avšak toto není dopravcem garantováno. V případě, že adresát není v době dodání zastižen, je adresát telefonicky kontaktován doručovatelem a je dohodnut náhradní termín dodání, nebo je zásilka opakovaně doručována následující pracovní den.

POZOR! Při volbě tohoto způsobu dopravy je nutno v objednávce uvést platné telefonní číslo, jinak nelze zásilku realizovat!

Osobní odběr zboží na pobočce

Objednávky jsou zpravidla zpracovány internetovým obchodem (eshopem) ještě tentýž den a pokud to situace dovoluje, je zákazníkovi sdělen na e-mail přesný termín možnosti vyzvednutí zboží. Doporučujeme před vlastní návštěvou pobočky pro vyzvednutí zboží nás telefonicky kontaktovat na tel. čísle +420 552 309 039 a potvrdit termín návštěvy pobočky (den a hodinu), v opačném případě se může stát, že na pobočce nemusí být nikdo přítomen. V případě, že je zákazníkovi sdělena telefonicky nebo na e-mail možnost a připravenost zboží k osobnímu odběru je tímto zboží automaticky pro zákazníka rezervováno po dobu pěti pracovních dnů. Pokud zákazník během této doby neprojeví zájem (telefonicky nebo na email) si rezervované zboží vyzvednout je rezervace zboží automaticky zrušena a toto zboží může být nabídnuto k dalšímu prodeji. V krajním případě (při posledním kusu skladem) se může stát, že zákazník bude nucen na objednané zboží čekat až do doby znovu naskladnění nebo objednávku zrušit.

Ochrana osobních údajů

Veškeré osobní údaje, které uvede zákazník ve své objednávce, shromažďuje dodavatel pouze za účelem zprostředkování objednávky. Dodavatel se zavazuje nepoužít tyto údaje jiným způsobem, nepotvrdí-li zákazník jinak. Dále se dodavatel zavazuje neposkytnout osobní údaje zákazníka třetí osobě a zajišťuje vhodným způsobem, aby osobní údaje nemohly být jinak zneužity. Na přání zákazníka budou kdykoliv jeho osobní údaje odstraněny z elektronické evidence dodavatele, pokud zákon nevyžaduje jejich uchování.


DomůDomů

KONTAKT

mtaplus s.r.o.   mapa

Herbenova 928/6
709 00 Ostrava

tel.: +420 552 309 039

e-mail: info@mtaplus.cz

nové zboží

Veškeré nové zboží