Kategorie e-shopu

Zasilání novinek

Postup při reklamaci

Pro řádné vyřízení reklamace, je třeba zaslat zboží na adresu společnosti viz. kontakt. Pracovník reklamačního oddělení posoudí neprodleně povahu závady a informuje odběratele poštou nebo elektronickou poštou o způsobu vyřízení reklamace. Zboží je po vyřízení reklamace zasláno zpět odběrateli. V případě oprávněné reklamace hradí náklady na dopravu zboží k odběrateli  dodatatel, v případě neoprávněné reklamace hradí tyto náklady odběratel. Náklady na dopravu k dodavateli hradí vždy odběratel.

Doba vyřízení reklamace

Vyjádření o způsobu vyřízení reklamace doručíme odběrateli bez zbytečných odkladů, tj. co v nejkratší době po obdržení reklamovaného zboží. Obvykle je reklamace vyřízena do pěti pracovních dnů, max. dle zákonna doba je jeden měsíc od obdržení reklamovaného zboží.


DomůDomů

nové zboží

Veškeré nové zboží