Kategorie e-shopu

Zasilání novinek

Postup při reklamaci

Pro řádné vyřízení reklamace, je třeba nejprve z našich stránek O nákupu / Formuláře ke stažení stáhnout "Reklamační list", vyplnit jej, přiložit do zásilky se zbožím a zaslat na adresu společnosti viz. kontakt. Pracovník reklamačního oddělení posoudí neprodleně povahu závady a informuje odběratele poštou nebo elektronickou poštou o způsobu vyřízení reklamace. Zboží je po vyřízení reklamace zasláno zpět odběrateli. V případě oprávněné reklamace hradí náklady na dopravu zboží k odběrateli  dodatatel, v případě neoprávněné reklamace hradí tyto náklady odběratel. Náklady na dopravu k dodavateli hradí vždy odběratel.

Doba vyřízení reklamace

Vyjádření o způsobu vyřízení reklamace doručíme odběrateli bez zbytečných odkladů, tj. co v nejkratší době po obdržení reklamovaného zboží. Obvykle je reklamace vyřízena do pěti pracovních dnů, max. dle zákonna doba je jeden měsíc od obdržení reklamovaného zboží.

Možnost vrácení zboží

Pokud nebudete z jakéhokoliv důvodu spokojeni s doručeným zbožím, můžete jej do 14 dnů od obdržení vrátit bez udání důvodu. Stačí z našich stránek O nákupu / Formuláře ke stažení stáhnout "Protokol o vrácení zboží v zákonné 14-denní lhůtě", vypsat jej a přiložit do balíku s vráceným zbožím. Zboží musí být vráceno, pokud je to možné, v neporušeném obalu zpět poštou na naší adresu (je třeba přiložit též daňový doklad zaslaný společně se zbožím,). Po obdržení vráceného zboží Vám bude obratem zaslána zpět částka odpovídající jeho kupní ceně zboží. V případě poškození zboží nebo zaslání nekompletního zboží zpět, si prodejce vyhrazuje právo zboží vrátit a požadovat úhradu poštovného.


DomůDomů

nové zboží

Veškeré nové zboží