Kategorie e-shopu

Zasilání novinek

Jak nakupovat v našem e-shopu

Úvodní slovo

Patříme ke špičkám na trhu a nabízíme našim zákazníkům lidský přístup. Naše produkty zákazníci hodnotí vysokým stupněm kvality. Jsme dealeři mnoho světových prodejců, proto nabízíme nejlevnější  nasmlouvané ceny a nejvýhodnější podporu produktů.

Objednávky

Objednávky zboží učiněné prostřednictvím našeho virtuálního obchodu jsou závazné dle našich obchodních podmínek. Po odeslání objednávky bude zákazník informován o rekapitulaci objednáného zboží na uvedenou elektronickou adresu, tj. e-mail. Následně bude zákazník naším obchodníkem informovaný ohledně přijetí závazné objednávky.

Ceny jsou platné tak, jak jsou uvedeny v internetovém obchodě. Pokud byla např. z důvodu administrativní či technické chyby u zboží uvedena u objednaného zboží chybná cena, bude na toto zákazník upozorněn emailem. Současně objednávka není považována za závaznou, dokud jí zákazník nepotvrdí s aktuální cenou, vč. dopravy.

Objednávky ze zahraničí

Při zasílání zboží do zahraničí budou vždy konkrétní obchodní podmínky upřesněny v potvrzení objednávky dodavatele. Zásilky do zahraničí (mimo Slovensko), nelze zasílat na dobírku. Zboží je zasíláno nejdříve v den připsání částky na účet (platba možná přes Pay Pal nebo Western Union) , a to pouze doporučeně nebo balíkem do zahraničí.

Voucher (slevový kupón)

Slevový kupón dále jen "voucher" může zákazník obdržet na základě rozhodnutí vedení marketingového oddělení eshopu. Vedení marketingového oddělení eshopu si vyhrazuje plně právo na vytváření pravidel přidělování a samotné přidělování voucherů a nelze jej nijak ovlivnit zákazníkem a ani jej vymáhat soudní cestou. Eshop si také vyhrazuje právo kdykoliv tyto vouchery deaktivovat (zakázat, zrušit), ať už pro jednotlivé zákazníky nebo kompletně na celém internetovém obchodě.

Použítí a platnost voucheru

Jestliže zákazník obdrží při objednávce voucher, je platný na jakýkoliv další nákup (nutno vytvořit novou objednávku) vybraného zboží ode dne vydání až po dobu 30 kalendářních dnů, pokud není uvedeno jinak. "Vybraným zbožím" pro uplatnění voucheru se rozumí zboží, které bylo eshopem zákazníkovi označeno jako zboží akční a byl s ním seznámen na základě informací zaslaných v e-mailové komunikaci, popř. telefonicky. Vouchery jsou použitelné pouze jedenkrát a po uplynutí doby platnosti (i v případě nevyužití zákazníkem), jsou již neplatné.

Zákaznikem obdržený voucher je pouze v elektronické podobě (není-li uvedeno jinak), to jest kód voucheru např. V122501, který zákazník zadá při nové objednávce na kartě košík do kolonky "Kód slevového kupónu". Poté, v případě, že je kód platný se zákazníkovi zobrazí na kartě košík v celkovém přehledu objednávky výše slevy a její odečtění z původní hodnoty zboží. Jestliže je objednávka nebo jednotlivé zboží s uplatněným voucherem zrušena ze strany zákazníka, je voucher již pro další nákup nepoužitelný. V případě zrušení objednávky ze strany prodejce (eshopu), má zákazník právo požádat o vygenerování nového voucheru. Ten může být zákazníkovi poskytnut na základě rozhodnutí vedení marketingového oddělení eshopu.

Bonus zdarma

Bonus zdarma může zákazník obdržet na základě rozhodnutí vedení marketingového oddělení eshopu. Vedení marketingového oddělení eshopu si vyhrazuje plně právo na vytváření pravidel přidělování a samotné přidělování bonusů zdarma  a nelze jej nijak ovlivnit zákazníkem a ani jej vymáhat soudní cestou.

Pod pojmem "Bonus zdarma" se rozumí zboží nebo služby, které nejsou žádným způsobem zpoplatněny a jsou poskytovány tak jak jsou na základě rozhodnutí eshopu. Na toto zboží nebo služby není poskytována žádná záruka a ani ji nelze žádným způsobem jakkoliv vymáhat. Pokud zákazník obdrží při dodání objednaného zboží navíc Bonus zdarma a poté jej (objednané zboží) v zákonné lhůtě chce vrátit nebo reklamovat, není povinen tento Bonus zdarma vracet. Na zboží "Bonus zdarma" se taktéž nevztahuje žádná technická či jiná podpora ze strany eshopu.

Voucher (slevový kupón)
Slevový kupón dále jen "voucher" může zákazník obdržet na základě rozhodnutí vedení marketingového oddělení eshopu.
Vedení marketingového oddělení eshopu si vyhrazuje plně právo na vytváření pravidel přidělování a samotné přidělování
voucherů a nelze jej nijak ovlivnit zákazníkem a ani jej vymáhat soudní cestou. Eshop si také vyhrazuje právo kdykoliv
tyto vouchery deaktivovat (zakázat, zrušit), ať už pro jednotlivé zákazníky nebo kompletně na celém internetovém obchodě.
Použítí a platnost voucheru
Jestliže zákazník obdrží při objednávce voucher, je platný na jakýkoliv další nákup (nutno vytvořit novou objednávku) vybraného zboží ode dne vydání až po dobu
30 kalendářních dnů, pokud není uvedeno jinak. "Vybraným zbožím" pro uplatnění voucheru se rozumí zboží, které bylo eshopem zákazníkovi označeno jako
zboží akční a byl s ním seznámen na základě informací zaslaných v e-mailové komunikaci, popř. telefonicky. Vouchery jsou použitelné pouze jedenkrát a
po uplynutí doby platnosti (i v případě nevyužití zákazníkem), jsou již neplatné.
Zákaznikem obdržený voucher je pouze v elektronické podobě (není-li uvedeno jinak), to jest kód voucheru např. V122501, který zákazník zadá při nové objednávce
na kartě košík do kolonky "Kód slevového kupónu". Poté, v případě, že je kód platný se zákazníkovi zobrazí na kartě košík v celkovém přehledu objednávky výše
slevy a její odečtění z původní hodnoty zboží. Jestliže je objednávka nebo jednotlivé zboží s uplatněným voucherem zrušena ze strany zákazníka, je voucher již
pro další nákup nepoužitelný. V případě zrušení objednávky ze strany prodejce (eshopu), má zákazník právo požádat o vygenerování nového voucheru. Ten může být
zákazníkovi poskytnut na základě rozhodnutí vedení marketingového oddělení eshopu.

Dodání zboží

Zboží je zákazníkovi odesíláno dle výběru dopravce při objednávání zboží. Doba dodání plně závisí na přepravních podmínkách daného dopravce. Poštovné a balné je připočítáno k ceně objednávaného zboží dle sazeb. Pokud se ceny liší, budete před odesláním zboží informování s nutností odsouhlašení ze strany objednavatele.

Objednávky jsou zpravidla internetovým obchodem zpracovány co možná v nejkratším termínu, zpravidla v den přijetí objednávky do 15.00 hod.

Doba dodání zásilky dle dopravce

Česká pošta - doporučená zásilka

Objednávky učiněné v daný pracovní den do 15.00 hod., jsou zpravidla zpracovány internetovým obchodem (eshopem) ještě tentýž den a pokud to situace dovoluje, jsou taktéž ještě tentýž den předány dopravci, v tomto případě Česká pošta. Dle přepravních podmínek České pošty, může trvat doručení zásilky 2-3 pracovní dny (v rámci ČR). V praxi však máme zkušenost, že jsou doporučené zásilky doručovány již následující pracovní den ode dne podání, avšak nelze to zaručit. V případě, že adresát není v době dodání zastižen, je zásilka automaticky uložena na poště pro danou lokalitu a adresátovi je toto dopravcem oznámeno. Doba uložení zásilky na poště pro vyzvednutí je 7-14 dnů.

Doba dodání zásilek do zahraničí (včetně Slovenska) je individuální a plně závisí na přepravních podmínkách České pošty a dále přepravních podmínkách dopravce v dané zemi.

Česká pošta - Balík do ruky

Objednávky učiněné v daný pracovní den do 15.00 hod., jsou zpravidla zpracovány internetovým obchodem (eshopem) ještě tentýž den a pokud to situace dovoluje, jsou taktéž ještě tentýž den předány dopravci, v tomto případě Česká pošta. Dle přepravních podmínek České pošty jsou zásilky doručovány následující pracovní den. V případě, že adresát není v době dodání zastižen, je zásilka automaticky uložena na poště pro danou lokalitu a adresátovi je toto dopravcem oznámeno. Doba uložení zásilky na poště pro vyzvednutí je 7-14 dnů.

Česká pošta - Balík na poštu

Objednávky učiněné v daný pracovní den do 15.00 hod., jsou zpravidla zpracovány internetovým obchodem (eshopem) ještě tentýž den a pokud to situace dovoluje, jsou taktéž ještě tentýž den předány dopravci, v tomto případě Česká pošta. Dle přepravních podmínek České pošty jsou zásilky uloženy následující pracovní den na adresní poště. Doba uložení zásilky na poště pro vyzvednutí je 7-14 dnů.

POZOR! Při volbě tohoto způsobu dopravy je nutno v objednávce správně zadat adresu pošty kam se má zásilka doručit a je vyžádováno platné telefonní (mobilní) číslo.

Česká pošta - EMS

Objednávky učiněné v daný pracovní den do 15.00 hod., jsou zpravidla zpracovány internetovým obchodem (eshopem) ještě tentýž den a pokud to situace dovoluje, jsou taktéž ještě tentýž den předány dopravci, v tomto případě Česká pošta. Dle přepravních podmínek České pošty jsou zásilky doručovány následující den (garantovaná doba dodání) a to i včetně So, Ne a státem uznaných svátků. Podmínkou je však provoz pobočky pošty v dané lokalitě. Při volbě tohoto způsobu dopravy doporučujeme uvést telefonní kontakt na adresáta (mobilní číslo), aby jej v případě nutnosti mohl doručovatel kontaktovat.

V případě, že adresát není v době dodání zastižen a nelze jej ani kontaktovat, je zásilka automaticky uložena na poště pro danou lokalitu a adresátovi je toto dopravcem oznámeno. Doba uložení zásilky na poště pro vyzvednutí je 7-14 dnů.

PPL přeprava

Objednávky učiněné v daný pracovní den do 8.00 hod. (ráno), jsou zpravidla zpracovány internetovým obchodem (eshopem) ještě tentýž den a pokud to situace dovoluje, jsou taktéž ještě tentýž den předány dopravci, v tomto případě PPL přeprava. V případě že je již objednávka přijata po této hodině (8.00 AM) je zásilka předána dopravci až následující pracovní den. Dle přepravních podmínek PPL přepravy jsou zásilky doručovány následující pracovní den, avšak toto není dopravcem garantováno. V případě, že adresát není v době dodání zastižen, je adresát telefonicky kontaktován doručovatelem a je dohodnut náhradní termín dodání, nebo je zásilka opakovaně doručována následující pracovní den.

POZOR! Při volbě tohoto způsobu dopravy je nutno v objednávce uvést platné telefonní číslo, jinak nelze zásilku realizovat!

Osobní odběr zboží na pobočce

Objednávky učiněné v daný pracovní den do 15.00 hod., jsou zpravidla zpracovány internetovým obchodem (eshopem) ještě tentýž den a pokud to situace dovoluje, je zákazníkovi sdělen na e-mail přesný termín možnosti vyzvednutí zboží. Doporučujeme před vlastní návštěvou pobočky pro vyzvednutí zboží nás telefonicky kontaktovat na tel. čísle +420 552 309 039 a potvrdit termín návštěvy pobočky (den a hodinu), v opačném případě se může stát, že na pobočce nemusí být nikdo přítomen. V případě, že je zákazníkovi sdělena telefonicky nebo na e-mail možnost a připravenost zboží k osobnímu odběru je tímto zboží automaticky pro zákazníka rezervováno po dobu pěti pracovních dnů. Pokud zákazník během této doby neprojeví zájem (telefonicky nebo na email) si rezervované zboží vyzvednout je rezervace zboží automaticky zrušena a toto zboží může být nabídnuto k dalšímu prodeji. V krajním případě (při posledním kusu skladem) se může stát, že zákazník bude nucen na objednané zboží čekat až do doby znovu naskladnění nebo objednávku zrušit.

Možnost vrácení zboží

Pokud nebudete spokojeni s doručeným zbožím, můžete jej do 14 dnů od obdržení vrátit bez udání důvodu. Stačí zboží zaslat zpět a připojit krátkou zprávu, že vracíte zboží bez udání důvodu a žádáte vrácení kupní ceny. Zboží musí být vráceno, pokud je to možné, v neporušeném obalu zpět poštou na naší adresu (je třeba přiložit též daňový doklad zaslaný společně se zbožím,). Po obdržení vráceného zboží Vám bude obratem zaslána zpět částka odpovídající jeho kupní ceně zboží. V případě poškození zboží nebo zaslání nekompletního zboží zpět, si prodejce vyhrazuje právo zboží vrátit a požadovat úhradu poštovného.

Ochrana osobních údajů

Veškeré osobní údaje, které uvede zákazník ve své objednávce, shromažďuje dodavatel pouze za účelem zprostředkování objednávky. Dodavatel se zavazuje nepoužít tyto údaje jiným způsobem, nepotvrdí-li zákazník jinak. Dále se dodavatel zavazuje neposkytnout osobní údaje zákazníka třetí osobě a zajišťuje vhodným způsobem, aby osobní údaje nemohly být jinak zneužity. Na přání zákazníka budou kdykoliv jeho osobní údaje odstraněny z elektronické evidence dodavatele, pokud zákon nevyžaduje jejich uchování.

Obchodní podmínky

Všechny objednávky našeho eshopu se řídí všeobecnými obchodními podmínkami internetového obchodu. Zboží uvedené na internetovém obchodě představuje nabídku dodavatele. Potvrzení a odeslání formuláře objednávky zákazníkem je považováno za návrh k uzavření kupní smlouvy, na základě kterého dodavatel rezervuje objednané zboží.

Většina zboží je stále skladem, přesto dodavatel nezaručuje, že veškeré zboží je vždy k dispozici. Na základě objednávky zákazníka dodavatel zašle potvrzení, ve kterém zpravidla informuje o pravděpodobném termínu odeslání zboží zákazníkovi.

Ceny jsou platné tak, jak jsou uvedeny v internetovém obchodě. Pokud byla např. z důvodu administrativní či technické chyby u zboží uvedena u objednaného zboží chybná cena, bude na toto zákazník upozorněn emailem. Současně objednávka není považována za závaznou, dokud jí zákazník nepotvrdí s aktuální cenou, vč. dopravy.

Náklady na balné a dopravu jsou uvedeny v přehledu objednávky. Zákazník potvrzuje svůj souhlas se způsobem dopravy a výší balného a dopravného potvrzením a odesláním objednávky.

Pokud zákazník hodlá odebrat objednané zboží osobně na některé z poboček,  je objednávka pouze rezervace zboží a samotná kupní smlouva je uzavírána až na místě za osobní přítomnosti zákazníka či jeho zástupce.

Kupní smlouva je uzavřena zasláním emailu s potvrzením objednávky zákazníkovi, popřípadě potvrzením aktuální ceny zákazníkem.

Zboží je zasíláno způsobem zvoleným zákazníkem. Přesný termín, kdy bylo zboží zasláno zákazníkovi sdělí dodavatel na vyžádání zákazníkovi emailem.

Zásilka je vypravována zásadně na adresu, kterou zákazník uvedl ve své objednávce.

Kupní cena je splatná dle volby zákazníka buď předem úhradou celkové částky včetně nákladů na balné a dopravné na bankovní účet dodavatele nebo při převzetí zboží, tj. dobírkou.

Při bezhotovostní platbě je zákazník povinen uvést správný variabilní symbol, který mu byl pro transakci přidělen dodavatelem. V opačném případě dodavatel nezaručuje termín dodání zboží.

Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zaslaného zboží. Ve stejné lhůtě je v takovém případě povinen sdělit tuto skutečnost písemně dodavateli a bezodkladně zaslat na svůj náklad nepoškozené a neopotřebené zboží zpět na adresu dodavatele. Zboží musí být kompletní, včetně veškerého příslušenství, příruček a v nezničeném a kompletním původním obalu.

Zákazník je dále oprávněn odstoupit od kupní smlouvy, pokud mu dodavatel sdělí, že objednané zboží bude odesláno zákazníkovi později než za šest týdnů od zaslání objednávky. Stejné právo zákazníkovi náleží, pokud je dodavatel v prodlení s odesláním objednaného zboží více než dva týdny.

Dodavatel je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že objednané zboží je dlouhodobě nedostupné, podstatně se změnila nákupní cena zboží, a to nejpozději do odeslání zboží zákazníkovi. Své odstoupení musí dodavatel bez zbytečných odkladů sdělit zákazníkovi.

Další důvody k odstoupení od kupní smlouvy ze strany zákazníka a dodavatele může stanovit zákon.

Na veškeré dodávané spotřební zboží je poskytována zákonná záruka v trvání 24 měsíců. Záruku lze uplatnit přímo u dodavatele popřípadě u autorizovaného servisního střediska určeného dodavatelem.

Pokud zákazník platně odstoupí od kupní smlouvy, má dodavatel povinnost vrátit zákazníkovi kupní cenu zboží, a to tak že ji poukáže na bankovní účet u banky určené zákazníkem nebo zašle poštovní poukázkou na adresu v ČR určenou zákazníkem. Úhrada podle předchozí věty musí být provedena nejpozději do třiceti dnů od splnění všech povinností zákazníka vůči dodavateli.

Veškeré osobní údaje, které uvede zákazník ve své objednávce, popřípadě v navazující korespondenci, shromažďuje dodavatel pouze za účelem usnadnění komunikace se zákazníkem a pro potřeby vyřízení obchodního případu. Dodavatel se zavazuje nepoužít tyto údaje jiným způsobem, ledaže k tomu zákazník dá své výslovné svolení. Dále se dodavatel zavazuje neposkytnout osobní údaje zákazníka třetí osobě a zajišťuje vhodným způsobem, aby osobní údaje nemohly být jinak zneužity. Na přání zákazníka budou kdykoliv jeho osobní údaje odstraněny z elektronické evidence dodavatele, pokud zákon nevyžaduje jejich uchování.

Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem se uskutečňuje emailem, a nevylučuje-li to povaha věci, též telefonicky, ledaže tyto obchodní podmínky nebo zákon stanoví jinak.

Při zasílání zboží do zahraničí budou vždy konkrétní obchodní podmínky upřesněny v potvrzení objednávky dodavatele. Zásilky do zahraničí (mimo SK), nelze zasílat na dobírku. Zboží je zasíláno nejdříve v den připsání částky na účet (platba možná přes Pay Pal nebo Western Union) , a to pouze doporučeně nebo balíkem do zahraničí.

Pokud je naplněno některé z ustanovení těchto obchodních podmínek pouze co do určité části objednávky či smlouvy, zůstávají ostatní části smluvního vztahu nedotčeny, nevylučuje-li to povaha věci. Tyto obchodní podmínky jsou platné ode dne jejich zveřejnění na internetovém obchodě. Dodavatel má právo kdykoliv je změnit i bez souhlasu zákazníka. Změní-li se obchodní podmínky po uzavření kupní smlouvy, má zákazník právo zvolit zda použije toto nové znění či zda se bude řídit zněním platným v době uzavření kupní smlouvy. V případě volby původního znění obchodních podmínek má zákazník povinnost bezodkladně písemně sdělit tuto skutečnost dodavateli.

Záruka

Pokud není uvedeno jinak, na veškeré zboží prodané spotřebitelům je záruční doba 24 měsíců, která běží ode dne obdržení zboží.  Záruka se vztahuje na veškeré vady zboží způsobené chybou při výrobě nebo chybou na použitém materiálu. Záruka se však nevztahuje na nadměrné opotřebování zboží v důsledku jeho nesprávného používání uživatelem. Zároveň se nevztahuje na běžné opotřebení zboží odpovídající charakteru zboží a době jeho užívání.

Postup při reklamaci

Pro řádné vyřízení reklamace, je třeba zaslat zboží na adresu společnosti viz. kontakt. Pracovník reklamačního oddělení posoudí neprodleně povahu závady a informujíeo dběratele poštou nebo elektronickou poštou o způsobu vyřízení reklamace. Zboží je po vyřízení reklamace zasláno zpět odběrateli. V případě oprávněné reklamace hradí náklady na dopravu zboží k odběrateli  dodatatel, v případě neoprávněné reklamace hradí tyto náklady odběratel. Náklady na dopravu k dodavateli hradí vždy odběratel.

Doba vyřízení reklamace

Vyjádření o způsobu vyřízení reklamace doručíme odběrateli bez zbytečných odkladů, tj. co v nejkratší době po obdržení reklamovaného zboží. Obvykle je reklamace vyřízena do pěti pracovních dnů, max. dle zákonna doba je jeden měsíc od obdržení reklamovaného zboží.

 


DomůDomů

nové zboží

Veškeré nové zboží